دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

تنفگ

الان سه سال و یک ماهه هستی و چند روزی بود که بهانه میگرفتی که برام تفنگ بخرین،منم گفتم تفنگ برای پسرا هست و شما دختری،دیگه چیزی نگفتی و بعد از چندروز،گفتی:مامان!
میشه من موهامو کوتاه کنم پسر بشم برام تفنگ بخری؟
من😨!!!!!!
و من یخ کردم از این فکر و افکارت😁 الهی من فدات شم سه ساله ی ناز و خوشکلم که میشینی خوب فکر میکنی و دنبال راه حلی برای رسیدن به اهدافت😂
ان شاءالله که همیشه پر تلاش باشی برای رسیدن به خواسته هات ناز دونم....
*دیگه قرار شد بریم و برات تفنگ بخریم،ولی هنوز وقت نکردم برم بیرون
امروز3/آذر/1400

  • ۰۰/۰۹/۰۴
  • آنشرلی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی