دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

کریسمس2023

سلام

کریسمس 2023 بود و تو خیلی منتظر سَنتا بودی و‌میگفتی مامان کی میاد که برام هدیه بیاره،منم نخواستم کریسمس رو برات تشریح کنم و‌ بگم نه این برای اروپاست و شامل ایران نمیشه،دوست داشتم با فرهنگ اونا خو بگیری،چون زبان انگلیسیت عالیه و روان صحبت میکنی امید دارم از این سرزمین پر ز غصه و اندوه و دلبستگی ایران بری تا شاید تو بتونی تو یه کشور شاد با دولتمردان نیک‌ و انسان دوست زندگی کنی،اگرم تکلیف سرزمین قشنگم که توسط اینا به اندوه کده تبدیل شده روشن شد و آینده ی شما قابل تضمین!! دوست دارم بمونی ایران زندگی کنی!
به امید روزهای روشن....
خلاصه گفتی من باید با سَنتا صحبت کنم و هدیمو درخواست بدم،من و بابا هم که زبان انگلیسی خوبی نداشتیم،بنابراین به عمو محسن که استرالیاست هماهنگ کردیم و قرار شد اون بشه سَنتای خیالی ،تلفنی باهات صحبت میکرد به انگلیسی! و تو هم درخواستتو‌گفتی،بعدش محسن میگفت سوفیا خیلی با لهجه‌ و زییا صحبت میکنه.
عصر بابا رفت و هدیت که گیتار بود خرید و آورد جلو در بعد از یه رب گفتیم سوفیااااا سنتا هدیت رو اورده😂

  • ۰۲/۰۳/۰۹
  • آنشرلی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی