دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

معذرت خواهی

این روزا وقتی کار اشتباهی میکنی و من ناراحت میشم سریع میگی ببخشید معذرت میخوام و اگر من بگم نمیبخشمت منو بوسه بارون میکنی وااای که وقتی تو این حالت میبینمت دلم غش میره از ذوقت،وقتی که بگم بخشیدمت میگی حالا بخند اگر نخندم فکر میکنی نبخشیدم هنوز و ناراحت میشی😁الهی دنیام فدای تو و احساست بشه پرنسس خوشکلم!
کلا روزی 20 بار گاهیم بیشتر معذرت خواهی میکنی و بازم به خرابکاری هات ادامه میدی😂
این روزا خیلی بیشتر از قبل انگلیسی صحبت میکنی و وقتی بازی میکنی کلا جمله های اون فیلم رو میگی

  • ۰۰/۰۴/۲۸
  • آنشرلی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی