دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

الان دو سال و هشت ماهت شده و برای خودت پرنسسی شدی،شیرین زبون و زیبا و مهربون،گاهی خیلی خوب میفهمی و من از این همه درک و معرفت به وجد میام،و هر لحظه با دیدنت کلی شکر خدا میکنم که تو رو به ما داده،وقتی شب میشه و میخوابی به کارها و شیطنت های روزانت فکر میکنم یه عالمه دلتنگت میشم و آروم میبوسمت تا بیدار نشی یه دقت...
شبا قبل از خواب کارهای روزانت رو در قالب داستان بهت میگم خوب بد هاش و راه های اصلاح و صحیحش رو هم میگم،ولی اسم شخصیت داستان سوفیا نیست هر بار یه اسم جدید میگیم😀 و  خودت در آخر میگی اون سوفیا بوووووده من بودم😂 من و بابا هم ریز ریز زیر پتو میخندیم که متوجه نشی که نکنه لو بریم😁 الهی من فدات شم عروسک قشنگم..
گاهی چیزای رو میگی و درک میکنی که باورم نمیشه ...
خلاصه صبح ها زود بیدار میشی و به زور منو بیدار میکنی و تند تند میگی صب بدیر یعنی صبح بخیر😀 میگی ساعت9 شده من نمیدونم اینو از کی یاد گرفتی😄 و من که بیدار میشم کافی نیست باید با هم بریم تو سالن!!!!
گاهیم من طولش میدم تو هم کم کم کنارم میخوابی و ده بار بیدار میشی و میگی ساعت9 شده😀
خلاصه بگم که هم جانی و هم نفس
خدارو شاکرم بخاطر داشتنت...
یه دنیا دوستت دارم پرنسس زیبایی ها

  • ۰۰/۰۳/۰۶
  • آنشرلی ...

نظرات (۱)

سلام شما دوست گرامی باعث افتخاره که به وب زیباتون سر زدم امیدوارم موفق باشین.لطفا به وب منم سر بزنید.

میتونید فیلمهای قدیمی قبل انقلاب رو با ترافیک نیم بها دانلود کنید

لطفا این نظر منو تایید کنید تا دیگر کاربران هم به وب من سر بزنن

در پناه حق

دانلود فیلمهای قدیمی: http://ghdimisara.blog.ir/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی