دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

یادگیری خود آموز

سلام سلام

خب الان دیگه 28 ماهه شدی،خیلی وقته که میخوام بیام برات بنویسم اما یا حوصله ندارم یه خسته ام و گاهی مثل الانم خودت نمیزاری😀من دارم برات مینویسم اما،صندلی منو میچرخونی و سر گیجه گرفتم😂
خب تا الان خیلی کم باهات حروف الفبای انگلیسی رو کار کردم ولی خب تو خودت چون علاقه داشتی تا الان همه ی حروف رو یاد گرفتی،و وقتی همه رو از حفظ میگی باورم نمیشه،قطعا اگر بیشتر وقت میزاشتم زودتر یاد میگیرفتی،خیلی لغتا رو بلدی و گاهیم بعضی جمله هاتو انگلیسی میگی😁 ما هم بخاطر تو با بابا هر شب زبان میخونیم تا از تو جا نمونیم😉

رنگها رو کلا بلدی هم انگلیسی هم فارسی،وقتی میریم حموم نوشته های انگلیسی نوشته شده روش  و حرف به حرف میخونی،بیرون بریم رو در و دیوار انگلیسی نوشته باشن میگی وااایABC😂
ان شاءالله بتونی خوب زبان یاد بگیری عشقم

  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • آنشرلی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی