دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

سلام

همیشه معتقد بودم که،یکی از سخت ترین کارای بچه!غذا دادن باشه،و واقعا خیلی برام سخت و دشوار بود،چون دقیقه ها و گاهی یک ساعت طول میکشید که غذاتو تموم کنی،اونم باید سرگرم بودی یا تلوزیون یا اسباب بازی و غیره😞 بعد گذشت دو سال و چهار ماه تازه دو سه روزه کشف کردم که غذا دادن با دست چقدر راحته😄یعنی در اسرع وقت غذاتو میخوری و تمام!!!!!😜وای چه حس خوبیه،خداروشکر
البته دوست دارم دیگه خودت بخوری و مستقل بشی،ولی خب میگم خودت بخور میگی نهههه مامان بده،الهی من فدای تو بشم که اینقدر عشقی نفسسسم...

  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • آنشرلی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی