دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

سه ماهگی

امروز19دی97 هست ودو روز دیگه تو میشی سه ماه تمام ان شاءالله😊

ای روزا خیلی روزهای شیرینه،و تو هر روز بامزه تر و دوست داشتنی تر میشی و دل مامان بابات رو آب میندازی که گازت بگیریم ولی ایقد تو عشقی که فقط با محکم بوسیدنت کمی آروم میشی😄

ای روزا بیشتر میخندی و پشت سر همم میگی اغو،یه شب داشتی پستونک میخوردی من گفتم دخترم شب بخیر و تو گفتی اغو واااای چقدر ذوق زده شدم و یه عالمه بوسیدمت...

امشب برا بار اول من و بابا تو رو بردیم تو حموم رو پاهای من شستیمت ،یه کم ترسیدم که اونم از بس بابات هولم میکرد میگفت وااای بچم مواظبش باش😁،خلاصه یه حموم سه دقیقه ای تو رو دادیم و تو هم کلی شاد بودی،و از آب بدت نمیاد،هر روز من دو سه بار کل لباسات رو عوض میکنم و تو گریه نمیکنی و شادی،الهی من فدای شادی تو بشم که ایقد دختر تمیزی هستی😛

چون تو بعد از حموم برعکس تمام بچه ها کم میخوابی الان به ضرب پستونک و لالایی خوابیدی ولی هنوزم هر از گاهی زیر چشمی منو نگاه میکنی😁

خلاصه دخترم جونم برات بگه که مشکل من با تو اینه که تا میایی بغلم که شیر بخوری سریع خواب میری ومن باید ایقد کف پاهات رو غلغلک بدم تا بیدار شی،واااای نگو صبحححح!!!صبح که میشه دو ساعت گیرم که فقط بیدارت کنم میبرمت میشورمت و تو هنوز خوابی!کف پاهات رو اذیت میکنم بازم خوابی،صورتت رو میشورم بازم خوابی😆دیگه به زور یه90 میل شیر خشک بهت میدم که قندت نیوفته ولی تو بعد از شیر دو سه ساعت میخوابی و منم همش دل نگران تو که چرا شیر نخوردی😣دغدغه ی این روزای من اینه که تو شیر مادر کم میخوری،البته شیرمم کم😔تمام راه ها رو امتحان میکنم که شیرم زیاد شه و تو بیشتر از شیر مادر تغذیه کنی تا شیر خشک،چون شیر مادر مقوی تره،گاهی وقت بخاطر همین موضوع کلی گریه میکنم،و کمی عصبی شدم،احساس میکنم افسردگی گرفتم😢گوشیمم خاموش میکنم حوصله ی کسی رو ندارم،فقط دوست دارم به تو برسم،چون تو تمام دنیایی مایی😊،دیگه گفتم خدایا من به تو توکل کردم ،هرچی تو بگی،و با این حرفا کمی آروم میشم ،باباتم خیلی سعی داره منو آروم کنه ولی گاهی وقت گند میزنه😂

خلاصه جونم برات بگه که الان بابات خوابه و تو هم هی پسونک از دهنت میوفته هی میگی ه ه منم میزارم دهنت،راستی یه کار بازمزه میکنی اونم این که موقع شیر خوردن دستتو میزاری تو بینیت 😂هر کار میکنم این کارتو ترک نمیکنی تازه ناراحتم میشی اگر ممانعت کنم😁

خدایا شکرت بابات تمام نعمت های زیبات

 

 

 

 

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • آنشرلی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی