دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

از وقتی سریال زمین گرم شروع شد من و تو و بابا اونو دنبال میکردیم،تو هم با دقت نگاه میکردی اما جاهای که خیلی خشونت آمیز بود شبکه رو عوض میکردیم اما گاهیم که یادمون میرفت از دیدن داد و فریاد بازیگرا، گریه میکردی،خلاصه یکی از همین روزا بود که حالا دقیق یادم نیست کی بود ولی فکر کنم 7 مهر بود،که موقع دیدن سریال گریه کردی و گفتی اصلان بده و گریه میکردی😀وااای کلی ذوق کردم که اینقدر درکت بالاس که میدونی کی بده کی خوبه،خلاصه خیلی عشقی دختر نازم خیلی دوستت دارم

  • ۹۹/۰۸/۱۸
  • آنشرلی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی