دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

ستاره ی کلاس

سلام سلام به پرنسس نازم سوفیا جانم

امروز از کلاس قرآن اومدی و گفتی مامان خانم معلم گفته تو ستاره ی کلاس مایی😍 ای من به فدایت سوفیای زرنگ و باهوشم،این روزا خیلی سریع قرآن یاد میگیری و الحمدالله رب العالمین به برکت قرآن خوب داری پیش میری ان شاءالله حافظ کل قرآن میشی

،دیگه بگم برات که این روزا حسابی با مدیسا عشق میکنی و خیلی دوسش داری،اما شب که بابا میاد انگار کل توجه بابا رو برای خودت میخوای یه کم ناسازگاری میکنی که با محبت و آغوش بابا جانت آروم میشی😍 ما خیلی سعی میکنیم محبت ها رو بینتون تقسیم کنیم که باعث زنجشت نشه،خدا یاریمون کنه و موفق شیم ان شاءالله

راستی تا یادم نرفته اینم اضاف کنم که رفتیم برای فرم پیش دبستانی که سایز بگیرن و فرم اونا به تنت تنگ و کوچیک بود😂 قرار شد برات سفارش بدن، من فدای قد و قامتت بشم ناز دانه ی قلبم🥰

بزرگ شدی و میخوای تو همه ی کارات مستقل باشی،به تنهایی حموم میری،خودت موهاتو شونه میزنی و گاهی سعی میکنی خودت موهاتو ببندی که به تلاش بیشتری نیاز داره،🥰

خیلی زیاد دوستت دارم♥️

25 شهریور1403

  • ۰۳/۰۶/۲۷
  • آنشرلی ...

نظرات (۱)

  • شبکه اجتماعی ویترین
  • سلام

    ایام به کام

    دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده خاطرات، یادداشت ها و ارتباط سریع با مخاطبین وبلاگ از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

    + اکنون نام کاربریتان ازاد است

    دانلود از کافه بازار

    https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app

    در ویترین برای دیده شدن مطالب نیاز به دنبال کننده و عضو گیری ندارید.

    با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی