دفتر خاطرات

شرح حال من

دفتر خاطرات

شرح حال من

عاشقانه هایم برای دخترم سوفیا

  • ۰
  • ۰

 

سلام بر سوفیای نازم
بگم‌ برات سوووووفیا این روزا حسابی داری قران حفظ میکنی و ناس و فلق رو حفظ کردی و من شادترینم،تو دختر با هوش و پر استعداد منی و شکر خدا که در مسیر قرآن قرار گرفتی،امشب یعنی ۷ خرداد۱۴۰۳ موقع خواب میگفتی بابا من پیرا رو دوست ندارم،اما چون مامان و بابام رو خیلی دوست دارم و حتی از حنانه هم بیشتر،میخوام اگر پیر شدین دوستتون داشته باشم و شما موقع پیری برین دکتر تا پوستتونو صاف کنن و جوون بشین،تا با هم بمیریم😑😅 گاهی خیلی غصه میخوری که اگر با هم نمیریم چی میشه😅 الهی من فدای تو و احساسات نابت بشم عروسک صورتی من،الهی همیشه تنت سلامت باشه و عمر با عزت و شرافت به همراه موفقیت های روز افزون داشته باشی و در آستانه ی پیری سرشار از شور و شادی روزهاتو بگذرونی،نازدونه ی پر احساس باهوش 
خیلی دوستت دارم سوفیای نازم❤️🥰

  • ۰۳/۰۵/۱۸
  • آنشرلی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی